Gratis levering vanaf 75€
Steeds 10% korting !
Levering binnen 2-3 werkdagen
Veilig betalen
Klantenservice & Veelgestelde vragen

Heb jij vragen of een probleem? Kijk dan even naar de FAQ's of veelgestelde vragen.

Toch nog vragen???  Vul dan ons contactformulier in!  Wij helpen je zo snel mogelijk verder.

1 Bestellen en informatie
1.1 Hoe bestel je bij Beautisse?

Shoppen moet vooral leuk zijn. We hebben onze site dan ook zo overzichtelijk mogelijk gemaakt. Niet te veel gedoe, bestellen bij ons is kinderspel.

1. Zoek eerst de items bij elkaar die je wilt bestellen. Gebruik de navigatie bovenaan en klik op het type kleding dat je zoekt of gebruik de zoekbalk. Op de overzichtspagina met producten kan je filteren om de items die vinden je zoekt.

2. Heb je je favoriete item gevonden? Kies de juiste maat en kleur en klik op ‘In winkelmandje’. In jouw winkelmandje vind je alle items die je hebt gekozen.

3. Toch nog aan het twijfelen over een bepaald stuk? Je kan altijd naar jouw winkelmandje terugkeren om je bestelling aan te passen. Je kunt bijvoorbeeld een maatje kleiner of groter kiezen of je kunt het alsnog uit je winkelmandje verwijderen. 

Als je zeker bent van je bestelling, klik je op ‘Bestellen’. En dan is het enkel nog even wachten tot je je pakje kan opendoen. Spannend!
Door de tijdelijke sluiting van de winkels, kan je je pakket enkel thuis laten leveren of ophalen bij Beautisse, enkel op afspraak!!!

4. Log je in. Heb je al een Beautisse-account met wachtwoord? Dan kan je je bestelling snel afronden. Heb je nog geen account? Maak er dan eentje aan. Zo kan je volgende keer nog sneller bij Beautisse bestellen en nog eenvoudiger betalen.


Liever geen account en paswoord aanmaken? Kies dan voor ‘Bestellen zonder account’. Na het afronden kan je alsnog een account aanmaken, maar dat is uiteraard niet verplicht.

Stappen

Stap 1: Bezorgen. Geef hier je adres in.
Stap 2: Betalen. Je hebt de keuze uit volgende mogelijkheden: Bancontact, Bancontact-app, KBC, Krediet/ Debetkaart (Mastercard/ Maestro), Visa, Ideal
Stap 3: Klaar! Wij zijn al onderweg om de door jou bestelde items te verzamelen. Je krijgt van ons nog een orderbevestiging via e-mail.

1.2 Oeps, kan ik annuleren?

Helaas, als je van gedachten verandert meteen nadat je besteld hebt, kun je je bestelling niet annuleren. Wij gaan immers vliegensvlug aan de slag zodat jij je pakket zo snel mogelijk in huis hebt. Wel kun je je pakketje gratis en voor niets retourneren via de Beautisse winkel of via B post.


VOOR RETOURNEREN ZIE RETOURS

1.3 Is online bestellen veilig?

Jouw veiligheid online is een topprioriteit voor ons. Online bestellen bij Beautisse is veilig. De uitwisseling van je gegevens met onze systemen wordt beveiligd via een SSL (Secure Socket Layer) certificaat.

Voor je betaling werken we samen met Mollie. Dit is een beveiligd betaalsysteem dat werd ontwikkeld om betalingen zo gebruiksvriendelijk en veilig mogelijk af te wikkelen. Dankzij Mollie e-commerce betaal je met het betaalmiddel dat jij wilt. Je financiële gegevens worden in alle veiligheid verwerkt: het nummer van je kredietkaart wordt uitsluitend doorgegeven aan de financiële instelling die de transactie uitvoert. De communicatie met de financiële instellingen gebeurt volgens de door deze instellingen opgelegde en gecertificeerde transmissie- en beveiligingsprotocollen. De veiligheid verzekeren van de gegevens van de kaarthouders is een van de hoofdprioriteiten van de onlinebetaalsector. Mollie is AIS, SDP en PCI-DSS gecertificeerd. Meer info over Mollie: www.mollie.com.

1.4 Waar kan ik mijn Beautisse-pakket laten leveren en betaal ik verzendkosten?

1. Bij je thuis (of op kantoor)

Vul je thuis gegevens in bij de check-out. Als deze automatisch worden ingevuld, vergeet deze niet even na te kijken of deze nog juist zijn.

We leveren trouwens in zowel België, Luxemburg, Nederland, Frankrijk en Duitsland. De verzending is gratis als je vanaf 75€.

1.5 Oei, ik wil een ander verzendadres opgeven, kan dat nog?

Als je er niet bent bij thuislevering door B-Post, laat de postbode in je brievenbus een briefje achter met een track ID. Met die track ID kun je inloggen op pakket volgen of je kan kiezen voor een andere leveringsoptie:

    • Levering op hetzelfde adres op een specifieke datum
    • Levering op een nieuw adres
    • Levering in een B-Postkantoor
    • Afhaling in een depot
    • Volmacht geven

 

2 Levering
2.1 Waar kan ik mijn pakket laten leveren en betaal ik verzendkosten?

1. Bij je thuis (of op kantoor)

Vul je thuis gegevens in bij de check-out. Als deze automatisch worden ingevuld, vergeet deze niet even na te kijken of deze nog juist zijn.

De verzending is gratis vanaf 75€

2.2 Oeps, kan ik annuleren?

Helaas, als je van gedachten verandert meteen nadat je besteld hebt, kun je je bestelling niet annuleren. Wij gaan immers vliegensvlug aan de slag zodat jij je pakket zo snel mogelijk in huis hebt. Wel kun je je pakketje op eigen kosten retourneren via de Beautisse winkel of via B post.


VOOR RETOURNEREN ZIE RETOURS

2.3 Is online bestellen veilig?

Jouw veiligheid online is een topprioriteit voor ons. Online bestellen bij Beautisse is veilig. De uitwisseling van je gegevens met onze systemen wordt beveiligd via een SSL (Secure Socket Layer) certificaat.

Voor je betaling werken we samen met Mollie. Dit is een beveiligd betaalsysteem dat werd ontwikkeld om betalingen zo gebruiksvriendelijk en veilig mogelijk af te wikkelen. Dankzij Mollie e-commerce betaal je met het betaalmiddel dat jij wilt. Je financiële gegevens worden in alle veiligheid verwerkt: het nummer van je kredietkaart wordt uitsluitend doorgegeven aan de financiële instelling die de transactie uitvoert. De communicatie met de financiële instellingen gebeurt volgens de door deze instellingen opgelegde en gecertificeerde transmissie- en beveiligingsprotocollen. De veiligheid verzekeren van de gegevens van de kaarthouders is een van de hoofdprioriteiten van de onlinebetaalsector. Mollie is AIS, SDP en PCI-DSS gecertificeerd. Meer info over Mollie: www.mollie.com.

2.4 Wanneer is mijn pakket klaar om op te halen of wanneer krijg ik het thuis geleverd?

Wanneer is mijn pakket klaar om op te halen of wanneer krijg ik het thuis geleverd? 

  • Wanneer je pakket klaar is om op te halen krijg je een mailtje. Hierin staan alle instructies voor de afhaling.

Thuis

Je hebt de mogelijkheid je pakket te volgen via de B-POST tracking module

Meestal zijn onze leveringen tussen 1 en 3 werkdagen in huis.

3 Retour
3.1 Wat moet ik doen als ik 1 of meerdere artikels wil retourneren?
  • 1.1  Geretourneerde artikelen worden steeds grondig geïnspecteerd en vergeleken met het fotografisch materiaal daterend van voor de verzending. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen het retourneren van artikelen waarmee de consument niet tevreden is enerzijds (zie 2.1) en het retourneren van foute leveringen anderzijds (zie 3.1).

  • 2.1  Indien u niet tevreden bent met de geleverde artikelen is het mogelijk om ze te retourneren. Het retourneren is slechts mogelijk indien CUMULATIEF is voldaan aan volgende voorwaarden:

     

    Artikelen met meer dan 10% korting kunnen niet meer geruild worden;

    - Retourneren dient steeds te gebeuren binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het artikel;
    - Het etiket of prijskaartje is nog steeds bevestigd aan het artikel;
    - Artikelen die door uzelf werden beschadigd of vuil gemaakt, worden niet geaccepteerd;

     

     

     

    - Het is slechts mogelijk om gepaste artikelen te retourneren. Gedragen of gebruikte artikelen komen niet in aanmerking;
    - Het artikel dient te worden opgestuurd met een volledig ingevuld retourformulier.

  • 3.1 Indien u tot de conclusie komt dat een fout artikel werd geleverd, kan u met ons contact opnemen via onze contactmodule op de website, via onze Facebookpagina ‘Beautisse’ of door een e-mail te sturen naar [email protected]. In uw bericht geeft u een duidelijke omschrijving van de fout in het geleverde artikel.

  • 4.1  Alleen wanneer geretourneerde artikelen voldoen aan bovenstaande voorwaarden komen zij in aanmerking voor een correcte retourzending. Indien wij bevestigen dat het gaat om een beschadigd of fout artikel zullen het bedrag van aankoop en de verzendingskosten worden teruggestort op het rekeningnummer van de consument.

  • 5.1  De kosten van retour worden volledig gedragen door de consument. Indien bij de ontvangst van een geretourneerd artikel echter wordt vastgesteld dat het daadwerkelijk gaat om een beschadigd of verkeerd artikel zullen de kosten van retour aan de consument worden terugbetaald.

3.2 Wanneer betaalt Beautisse een retour terug?

Indien de artikelen geretourneerd worden en in de juiste staat zijn, dan zal Beautisse de waarde van de te retourneren artikelen terugstorten op het rekeningnummer van de klant.

3.3 Ik wil mijn bestelling terugsturen ? Wat kost me dat?
  • De kosten van retour worden volledig gedragen door de consument. Je kan hier altijd B-post voor raadplegen.  Of maak een afspraak en breng je retour terug naar de winkel.

 

  • Indien bij de ontvangst van een geretourneerd artikel echter wordt vastgesteld dat het daadwerkelijk gaat om een beschadigd of verkeerd artikel zullen de kosten van retour aan de consument worden terugbetaald.
  • Retourneren dient steeds te gebeuren binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het artikel;
  • Het etiket of prijskaartje is nog steeds bevestigd aan het artikel;
  • Artikelen die door uzelf werden beschadigd of vuil gemaakt, worden niet geaccepteerd;
  • Het is slechts mogelijk om gepaste artikelen te retourneren.
  • Gedragen of gebruikte artikelen komen niet in aanmerking;

 

  • Indien u tot de conclusie komt dat een fout artikel werd geleverd, kan u met ons contact opnemen via onze contactmodule op de website, via onze Facebookpagina ‘Beautisse’ of door een e-mail te sturen naar [email protected]. In uw bericht geeft u een duidelijke omschrijving van de fout in het geleverde artikel.
  • Alleen wanneer geretourneerde artikelen voldoen aan de bovenstaande voorwaarden komen zij in aanmerking voor een correcte retourzending. Indien wij bevestigen dat het gaat om een beschadigd of fout artikel zullen het bedrag van aankoop en de verzendingskosten worden teruggestort op het rekeningnummer van de consument.
4 Betalen
4.1 Hoe betaal ik mijn bestelling?
  • Het betalen bij de afronding van de bestelling via de webshop gebeurt op een gemakkelijke en veilige wijze. Betaling is mogelijk via Bancontact, KBC, KBC-app, Maestro of mastercard, Ideal, Visa.
  • De verzendingskosten worden gedragen door de consument en bedragen € 7,00 per verzending. Indien verzendingskosten worden aangerekend, wordt u hiervan meteen op de hoogte gebracht bij het afrekenen. Deze kosten worden automatisch verwerkt in het eindbedrag.
  • Indien het bedrag van de bestelling minstens € 75,00 bedraagt, is de verzending gratis.
  • Na het afronden van de betaling wordt uw bestelling bevestigd door middel van een e-mail.

 

4.2 Betaal ik verzendkosten?

Je betaalt 7€ verzendkosten. Deze zullen op het einde van je aankoop te zien zijn in het winkelmandje.

Vanaf 75€ is de verzending GRATIS.

4.3 Betalen met cadeaubon of kortingscode
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »